سکوت محض

سکوت محض
تنهاترین تنها...
قالب وبلاگ
طراح قالب


ببخش گلم

ببخش که گوشمان صدای گریه هایت را نمی شنود

گوشمان از قیمت دلار و خودرو و ویلا و خیلی چیزهای دیگر پر شده است

ببخش....



نظرات شما عزیزان:

arezoo
ساعت16:53---28 شهريور 1393
وبلاگت عالیه گلم
پاسخ:مر30عزیزم


چشم انتظار
ساعت23:01---19 شهريور 1393
آخییییییییییی
پاسخ: ):


بهارنارنج
ساعت4:12---17 شهريور 1393
خدا کمکشون کنه
پاسخ: قراره ما واسطه بشیم برای کمک بهشون


DUYĞU
ساعت15:31---16 شهريور 1393
کاش میشد سرنوشت خویش را از سر نوشت
کاش می شد اندکی تاریخ را بهتر نوشت
کاش می شد پشت پا زد بر تمام زندگی
داستان عمر خود را گونه ای دیگر نوشت

پاسخ: کاش


DUYĞU
ساعت15:31---16 شهريور 1393
بخشش آن نیست که چیزی به من بدهی که من از تو بیشتر به آن نیاز دارم
بلکه آن است که چیزی را به من ببخش که خودت بیشتر از من به آن احتیاج داری.

پاسخ: جالبه


DUYĞU
ساعت15:30---16 شهريور 1393
دلیل تنهاییم را تازه فهمیدم !
وقتی محبت کردم و تنها شدم
وقتی دوست داشتم و تنها ماندم
دانستم باید تنها شد و تنها ماند تا “خـدا” را فهمید …


ابراهیم حسینی
ساعت1:05---16 شهريور 1393

پاسخ:):


حميد
ساعت11:41---11 شهريور 1393
بخشيدم
فداي سرت
پاسخ: (:


حميد
ساعت10:29---7 شهريور 1393
بنویس بابا مثل هر شب نان ندارد

سارا به سین سفره مان ایمان ندارد



بعد از همان " تصمیم کبری"، ابر دیگر

یا سیل می بارد و یا باران ندارد



بابا انار و سیب و نان را می نویسد

حتی برای خواندنش دندان ندارد



انگار بابا همکلاس اولی ها ست

هی می نویسد این ندارد، آن ندارد



بنویس کی آن مرد در باران می آید

این انتظار خیسمان پایان ندارد



ایمان! برادر! گوش کن ... نقطه سر خط ...

بنویس بابا مثل هر شب نان ندارد.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 6 شهريور 1393برچسب:, ] [ 23:16 ] [ مژده جون ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
لینک های مفید
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 174
بازدید کل : 35094
تعداد مطالب : 37
تعداد نظرات : 285
تعداد آنلاین : 1